اطلاعیه

بچه ها جونم سلام . 

من موقتا اینجا مینویسم تا ببینم بیان قراره به خودش بیاد یا نه ؟ 

الان احساس میکنم یه زنبورم که از دوستای کندوییش جدا افتاده . 

من آخه چی از بلاگ اسکای بلدم :(

یعنی همچنان منو از اینجا دنبال میکنید ؟ 


پ ن : یه ربعه دارم تلاش میکنم . اینجا کسی از بلاگ اسکای هست منو روشن کنه؟ من هیچ جا رو پیدا نمیکنم بتونم باقی وبلاگ ها رو دنبال کنم :/ حتی بچه های بیان رو نمیتونم اینجا پیوند کنم . 

این چه وضعشه پس من از کجا بفهمم وقتی وبلاگهاتون به روز میشه ؟؟ 

دارم کور میشم باید بخوابم واقعا … 


پ ن ۲ : 

اگه اینجا نشد میریم که میهن بلاگ رو امتحان کنیم :/ 

نظرات 26 + ارسال نظر
سید حمید حوائجی سه‌شنبه 27 تیر 1402 ساعت 17:32 http://hamidhavaeji.ir

سلام.

شما می‌تونید خیلی راحت نشونی وبلاگ‌هایی که می‌خونید رو توی مرورگر گوشی یا تبلت یا کامپیوتر «بوکمارک» کنید و چند روز یکبار بهشون سر بزنید. به همین راحتی.

اما درباره‌ی سرویس‌دهندگان وبلاگ؛ به شما پیشنهاد می‌کنم از بین بلاگفا و بلاگ‌اسکای یکی رو انتخاب کنید. نوشتن در بیان را فراموش کنید.

موفق باشید.

سلام به شما و ممنونم از نظرتون ؟
چرا بیان به نظر شما نامناسبه؟

نازنین جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 17:47

سلام رفیق جانم
هر جا باشی و بنویسی میخونیمت

به به مرسی ازت

رهآ جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 16:33 http://Ra-ha.blog.ir

بازم اگه سوالی داری بگو راهنمایی ت کنم. :)

ممنون زیبا

شکوفه جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 11:25

سلام منم میخونمت.کاش زودتربنویسی

مرسی عزیزم . حتما ❤️

رهآ جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 11:20 http://Ra-ha.blog.ir

مینای قشنگم :*
ی خرده با بلاگ اسکای کار کنی، برات راحت میشه.
ی قسمت داره (پیام ها) میتونی وبلاگ های بلاگ اسکای رو لینک کنی و هر موقع اپ کردن متوجه شی. ولی وبلاگ های بیان رو نمیشه، که اینم میتونی تو قسمت (منوی مدیریت) (برنامه های جانبی) (پیوندها) لینک کنی.


امیدوارم بیان برات درست بشه و دوباره همونجا ادامه بدی‌. کار کردن با بیان خیلی راحت تره.
تا اونجایی که میدونم میهن بلاگ هم خیلی وقته دیگه خدمات نداره.

رهای عزیزمممم . این کامنت تو منو نجات داد :)
بی اندازه ممنونم دختر . الان رفتم با راهنماییت آدرس قبلیم رو گذاشتم تو پیوندها و موفقیت آمیز بود . هوراااا

آره بیان عالی بود . ولی دیگه چه کنم . انقدر خنگم که نه به تماسهای آدم جواب میدن نه فکر ما خارجکی ها رو میکنن . میبوسمت❤️

ارزو جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 10:21

سلام عزیزم ،هر جا بری میایم

عزیز قشنگ ❤️

ما و تربچه مون جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 08:55 http://torobchenoghli.blogfa.com

سلام‌میناجان
همچنان هستم باهات عزیزم

ممنونننننممممم❤️

Reyhane R جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 08:20 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام خانوم (:
هرجا بنویسی ما هستیم.با کمال افتخار (:
کاش بیان درست بشه همونجا بنویسی...
اینجا یه جوریه...
امکانات اونجا هم فک کنم بهتره.

ریحانه این جا برای منم یه جوریه ولی چه کنم دیگه ... حالا تا وقتی بیان درست شه همینجا مینویسم .❤️

رقیه جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 01:47

سلام مینای عزیز هرکجا باشی ماکنارتیم

بی اندازه ممنونم زیبا❤️

نوشا پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 21:16

https://nebula.blog.ir/post/1001/1001-%D9%88%D8%B5%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%D8%A7-%D9%84%D8%A8-%DA%AF%D9%88%D8%B1%D8%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-2

این پست نسرین رو بخون مفیده

لینک برام باز نشد عزیز .درواقع لینک رو نمیشه کپی پیست کرد . بیان قابلیت این داشت لینک رو بصورت لینک کامنت فلان کنه آدم . اینجا نداره .❤️

نوشا پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 16:59 https://janimsanda.blog.ir/

فرقی نداره هر جا بنویسی می‌خونیمت بابا
درباره دنبال کردن هم، الان اسم سایتش یادم نیست ولی یادمه شباهنگ یا یک آشنا یک سایتی معرفی کرده بودن بعد فرقی نداشت دیگه کدوم وبلاگ باشه ادرس میدادی خبر میداد آپدیت رو بعد تازه خودت بر اساس اهمیتی که اون وبلاگ برات داره میتونستی طبقه بندی کنی و اولویت بدی بگردی شاید پیداش کنی

مرسی مرسی ❤️ من پیداشون میکنم ازشون میپرسم

هیاهو۷۳ پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 16:51

سلام میناجانم امیدوارم حالت خوب باشه
هرجا باشی هستیم یکم بالا پایینش کن قلقش دستت میاد

مرسی مهربون❤️

مامانی پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 15:03

فکر کن تو یه جایی باشی و بنویسی
من نیام
تو روی هوا هم بنویسی ما هستیم و میخونیم

گوربون شکل ماهت آخه ❤️

ریحانه پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 12:08 http://transportation-postdoc.blogfa.com/

تو هرجا بری من دنبالت میکنم و عشق میکنم از خوندن نوشته هات.
پایدار و موفق و پیروز باشی دختر و مامان قهرمان

بی اندازه قدردانم ❤️

آیدا سبزاندیش پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 12:02 http://sabzandish3000.blogfa.com

سلام بیا بلاگفا
بلاگفا محیط کاربری راحت تری داره. میهن بلاگ که منهدم شده چند ساله.

والا الان اومدم یه دونه بلاگفا هم ساختم ولی دیدم اونم به درد نخوره . الان مساله ی من این بود آدرس وبلاگهای دیگه رو بتونم پیوند کنم که بتونم بخونمشون الان نسبتا حل شده این .ولی تو بلاگفا اصلا نتونستم هیچکسو پیوند کنم .❤️

مهتا پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 11:32

سلام مینا جون خوبی معلوم هست کجایی دختر
دلمون واست تنگولیده

مهتای عزیز ...
یه کم دورم ... سعی میکنم خیلی طولانی مدت غیب نشم .و البته اینکه وبلاگ بدانم درست کار نمیکرد هم دخیله ❤️

مامان فرشته ها پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 11:09 http://mamanmalmal.blogfa.com

سلام گلم

سلام به روی ماهت ❤️

باران پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 11:02 http://hamrahbabaran.blogfa.com

عاقا منم اومدم حاضری بزنم.
سلام مینا جانم
مرسی که هستی

آقا خیلی محبت کردی . میبوسمت❤️

نسیم پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 10:44 http://nasimanegi.blog.ir

منم یه مدتی تو بلاگ اسکای نوشتم ولی نتونستم تحمل کنم و برگشتم به بلاگفای نامرد تا تونستم خودم رو راضی کنم و برم بیان
واقعا باید یه جای بهتر پیدا کنیم و همه با هم بریم اونجا
بیان برای ما فعلا خوبه ولی احتمالا برای شما که از خارج از کشور میاید سخت شده باشه
یواش یواش قراره کره ی شمالی بشیم و ارتباطمون به خارج از کشور قطع بشه ظاهرا
تو ایران هم که اینترنت وضع افتضاحی داره و ما الان تو اینستا به سختی فعالیت میکنیم
آخر هم همه میریم تلگرام دوباره
هر وقت اینجا نوشتی برو تو بیان الکی یه نقطه بذار به روز شی بفهمیم

نسیم جان دیگه کجا رو پیدا کنیم همین سه تا گزینه روی میزه دیگه .
و چون دوستای خارجکی دیگه هم دقیقا مشکل منو با بیان دارن احتما تو هم بعد از مهاجرت باید یه مهاجرت از بیان هم داشته باشی :)
اینجا هم عین بلاگفا . واقعا بیان انقلابی در زمینه ی وبلاگ بود لامصب با اون همه امکانات.
حالا من فعلا تونستم راه لینک کردن شماها رو پیدا کنم برای دسترسی خودم . برای دسترسی شما هم یه فکری تو سرمه ببینم میشه یا نه .❤️

آزاده پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 10:19

سلام مینای عزیزم .هرجا بری من یکی که هستم .فدات .دلتنگ نوشته هاتم

عزیز دل ممنونم ازت ❤️

نگار پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 09:45

سلام میناجون‌
هر جا باشی دنبالت میکنم چون ازت خیلی چیزا یاد میگیرم خانم قوی

ممنونم عزیز خیلی خوش اومدی اینجا❤️

نرگس پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 09:30

معلومه ک هر جا باشی میخونیمت

مرسی واقعا حجت رو تمام کردی با این قاطعیت ❤️

آسمان پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 08:48

بله مینا جان هستیم
منم با گوشی خیلی سخت و کند باز میشه بیان
اما با لپتاپ بهتره

من به امید این کامنت تو امروز با لپ تاپ امتحان کردم . گفتم آقا نهایتا همه ی کارا رو با لپ تاپ میکنم ولی نشد که نشد ...❤️

ژاله پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 07:00

سلام مینا جان. منم هستم. منتظرت نشستم و هر روز چکت می‌کنم. خوشحالم که اینجایی

وای ممنونم❤️

آوا پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 03:35

معلومه که دنبال میکنیم مینایی جان.هرجا که بنویسی دنبالت میکنم عزیزم.
الان که دیدم وبلاگ ستاره دار شده با خوشحالی اومدم و فکر میکردم پست نوشتی‌‌.شدیدا دلم برای نوشته هات تنگ شده و میخواستم بگم خوبه که توی اینستا هستی و فعالیت میکنی اما بدون هیچی مثل پستای طولانی وبلاگی نمیشه.خواهشا اینجا هم باش

وای قلبم . تو هم بیداری که :)
ممنونم از محبتت عزیز دل

مطهره پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 03:30

سلام مینا جان.هستیم کنارت

وای خدایا خیلی دیروقته اصلا انتظار کامنت نداشتم . ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد